من وآجیم

دخترآفتاب

سلام من این وبلاگ رو واسه تموم دختران ایرانی تهیه کردم که مثل خورشید توی هفت آسمان خدامی درخشند

من وآجیم

سلام دخترآفتاب خوبی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟من که خیلی خوبم آخه غصه چرا؟خداهست واین همه چیزای زیبا مگه نه؟؟؟؟؟امشب اجیم دوباره گریه کردچشای گرد کوجولوش به درداومد دماغشم سرخ شده میگه یکی میخواد مارو ازهم بگیره آخه کی میتونه دوتا خواهروازهم جداکنه؟؟؟خدایا به آجیم بفهمون که چقد دوسش دارم بهش بگوکه تنهادلیل من واسه موندن تودانشگاه اصفهان خودشه.دخترآفتاب تو کمکم کن چه جوری بهش بفهمونم که کسی نمی تونه ماهاروازهم بگیره؟منتظرم



نظرات شما عزیزان:

محمود
ساعت18:49---20 ارديبهشت 1391
آموزش تکنیکهای تست زنی در کنکور
اسپیکر همراه فلش خور(همه کاره) با بسیاری از ویژگیهای دیگر
ریش تراش همراه (بسیار کارامد،بسته بندی شیک و زیبا)
دستگاه تصفیه آب خانگی
ست گردنبند مروارید ،گوشواره و حلقه
http://www.droo.lxb.ir


هستی
ساعت18:55---21 فروردين 1391
سلام وب نازی داری به من هم سر بزن اگه موافقی تبادل لینک کنیم

آشنا
ساعت22:47---20 فروردين 1391
سلام. مطمأن باش که هردوتون دچار سو تفاهم شدین. آجیت آدم کینه ای نیست. فقط بهش فرصت بده .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, ] [ 22:16 ] [ shiva ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::